sâmbătă, 6 ianuarie 2018

Top 5 seriale pe care le urmăresc

Sunt o mare devoratoare de seriale. Atunci când am timp liber si vreau să mă relaxez urmăresc un serial.
Adevărul e că urmăresc undeva vreo 10 seriale, am avut și mai multe însă unele dintre ele fie au fost anulate, fie s-au terminat.Eu sunt pe genul, fantasy, zombi  acțiune,chestii paranormale:)  Așa că să nu vă surprindă faptul că în lista mea sunt doar filme de genul.

Mi-a fost greu să aleg doar 5 însă am reușit într-un final. Ordinea în care le pun în acest tot este total aleatorie, pentru că toate filmele îmi plac și chiar nu am un top, oricare din aceste filme dacă s-ar încheia sau când se vor încheia îmi va părea foarte rău.


1. SUPERNATUAL

Supernatural: Aventuri în Lumea Întunericului este un serial de televiziune american în genurile fantastic, thriller, de acțiune, de groază. Serialul a fost creat de Eric Kripke și îi are ca protagoniști pe Jared Padalecki în rolul lui Sam Winchester și pe Jensen Ackles în rolul lui Dean Winchester, doi frați care vânează demoni, fantome, monștri și alte personaje paranormale.Acest serial îl urmpresc de când eram mică și actorii foarte tineri, adică de prin septembrie 2005. A ajung deja la sezonul 13 și sper să nu se termine niciodată :))




2.PRISON BREAK

Prison Break este un film serial american produs și difuzat pentru prima dată de televiziunea FOX pe data de 29 august 2005. Intriga serialului se învârte în jurul poveștii unui om încarcerat și condamnat la moarte pentru o crimă pe care nu a comis-o și a fratelui acestuia, care elaborează un plan complex pentru a-l salva de la pedeapsa capitală.
 La fel de ”vechi” ca și Supernatural, Prison Break a avut 3 sezone, apoi o pauza foarte mare, iar acum este sezonul 4.Chiar mă bucur că s-au gândit să continue povestea. a fost isterie mare pe vremea primei părți.


3. THE WALKING DEAD

The Walking Dead prezintă povestea care are loc după o „apocalipsă zombi”. Serialul urmărește un mic grup de supraviețuitori care traversează zona metropolitană Atlanta în căutarea unui nou cămin departe de hoardele de nemorți (sau umblători, așa cum sunt numiți de către supraviețuitori). Povestea este axată în principal pe elementul uman al unei lumi post-apocaliptice și modul în care luptă oamenii supraviețuitori.
Grupul este condus de către Rick Grimes, care a fost ajutor de șerif într-un mic oraș din Georgia, înainte de apariția epidemiei care a transformat majoritatea oamenilor în zombi. Deoarece situația lor devine tot mai periculoasă, disperarea grupului de a supraviețui îi împinge la un pas de nebunie, totul în mijlocul unei lumi în care structurile societății globale s-au prăbușit.Serialul a început în 2010 și deja se află la sezonul 8.


4. THE  HANDMADE'S TALE
  Povestirea servitoarei)este un roman distopic, o operă de science-fiction sau de ficțiune speculativă. Romanul este scris de autoarea canadiană Margaret Atwood și publicat prima oară de către editura McClelland and Stewart în 1985. Amplasat în viitorul apropiat, într-o teocrație totalitară, care a răsturnat guvernul Statelor Unite, Povestirea Cameristei explorează tema subjugării femeii.
 O poveste puțin mai altfel de cât urmăresc eu de obicei însă ma prins și asta. A fost un sezon iar acum îl aștept cu nerăbdare pe al doilea.


5.UNDER THE DOME 
Acesta este serialul care îl urmăresc momentan, câte 5 seriale pe seara :))  le-aș vedea pe toate odată dar na...trebuie să mai și dorm.
 Amplasat în viitorul apropiat, Under the Dome spune povestea locuitorilor din orășelul Chester's Mill, care se trezesc brusc tăiați de restul lumii de o barieră misterioasă, de nepătruns, care înconjoară orașul. În timp ce orașul începe să fie sfâșiat de panică, un grup mic de oameni încearcă să mențină pacea și ordinea în timp ce, de asemenea, încearcă să descopere adevărul din spatele barierei și cum să scape de ea.

Acest serial are doar 3 sezoane  dar din ce am gasit pe net, e posibil să mai fie și sezonul 4.Aștept cu nerăbdare și sper să se concretizeze treaba asta.


Aceasta e doar o mică parte din ce urmăresc eu.
Printre altele mai urmăresc și 
Arrow 
The originals 
Fear the walking dead
Znation
Shadowhuners
3%
Glitch
GostWar
și am văzut că mai apare un serial care mi-a atras atenția Emerald City.

Tu ce seriale urmărești ? Ce îmi recomanzi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cinci sortimente sunt dovada că una este LINO LADA

  De mai bine de 20 de ani, toți iubitorii de deserturi se pot bucura după pofta inimii de cea mai delicioasă și mai sănătoasă cremă tarti...