sâmbătă, 6 ianuarie 2018

Welcome to my new world




Pasionată de tot ce e frumos, de nail art și modă,am decis ca prin acest blog să pătrund în blogosferă.

Încerc pe cât posibil să împărtășesc cu voi tot ce știu, secrete, idei și sper ca aici să găsiți o fărămă de inspirație.

Sper ca acest micuț blog să  crească frumos și să prindă publicului. Prin postările mele vreau să mă adresez publicului larg și să acopăr cât mai multe niște. Nu e un jurnal doar despre beauty și fashion e un jurnal în care vreau să îmi scriu gândurile și ideile. 


De astăzi mă găsiți pe Journal By Deya  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cinci sortimente sunt dovada că una este LINO LADA

  De mai bine de 20 de ani, toți iubitorii de deserturi se pot bucura după pofta inimii de cea mai delicioasă și mai sănătoasă cremă tarti...