vineri, 26 ianuarie 2018

Adio varfuri despicate - cum am scăpat de ele


Nu știu exact exact cât la sută dintre femei se confruntă cu vârfurile de păr despicate , însă știu că foarte multe.
Factorii favorizanți sunt de cele mai multe ori agresiunile exercitate asupra părului tău zi de zi.
Vopsitul prea des, îndreptatul cu placa sau buclele cu ondulatorul sunt printre principali vinovați.
M-am confuntat și eu o perioadă bună cu această treabă și cam la o lună ajungeam să merg la salon pentru a-mi tunde vârfurile.
Momentul în care descoperi primul vârf despicat în părul tău e echivalent cu un mini dezastru. Mai ales dacă ești mândra posesoare a unui păr superb, cu a cărui sănătate te mândreai, efectul e cu atât mai devastator.- zi că nu e așa :))
Pe lângă cele 3 cauze enumerate mai sus poate fi vorba și de alți factori cum ar fi: cauze ereditare sau chiar alimentați.


Văzând că tot mi se despică părul și deja mă săturasem de tuns o dată pe lună am hotărât să trec la altceva.  În primul rând am luat un supliment de vitamine, și apoi produse pentru îngrijirea părului agresat și cu fire despicate. 
Eu am încercat cu Clear, pentru că e singurul care mă ajută să îmi îngrijesc părul și să nu fac mătreață . Apoi o dată pe săptămână am aplicat și încă aplic o mască cu ulei de măsline. Cu ajutorul acesteia părul îmi este bine hidratat. Tot o dată sau de două ori pe săptămână mi-am aplicat și serumul pentru vârfuri uscate Advance Techniques de la Avon.


Se pare că acest produs a făcut minuni și mai am jumătate de sticlă care risc să expire:) 
Am folosit cam jumătate din produs, după cum ziceam , iar vârfurile de păr sunt sănătoase și nu mai au nevoie de nici un ser.
Îl mai dau totuși preventiv din când în când, și nu doar preventiv ci și pentru că îmi place cum miroase dar și cum îmi face părul.
Prețul este unul mic, undeva al 12 lei,dar face o treabă foarte bună .

Tu cum spui adio vârfurilor despicate ?
Ai folosit acest serum ?Cum ți se pare ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cinci sortimente sunt dovada că una este LINO LADA

  De mai bine de 20 de ani, toți iubitorii de deserturi se pot bucura după pofta inimii de cea mai delicioasă și mai sănătoasă cremă tarti...