duminică, 19 mai 2019

Parfum Infinite Love K- 198 Mystras


Fără parfumuri o femeie nu poate rezista. Parfumul poate fi chiar și o semnătură a unui om. De aceea trebuie ales cu grijă, pentru că un parfum trebuie să te reprezinte. 
Ca și femeie îmi doresc parfumuri multe, multe, foarte multe. Deși am o mică colecție, niciodată nu sunt suficiente. Mi-aș dori să îmi pot achiziționa parfumuri cu nume celebre, dar unele sunt chiar foarte scumpe. Nu mi le permit așa că de multe ori apelez la parfumuri mai ieftine sau replici ale parfumurile celebre care îmi plac. 


Printre firmele care comercializează parfumuri cu arome asemănătoare ale brandurilor celebre se numără și Infinte Love. 
Nu sunt la primul parfum de la ei, însă  Mystras K -198 îmi place foarte mult și m-am decis să scriu despre el. M-am gândit că poate ești și tu în căutare de un parfum bun, la un preț super.
Pentru că parfumurile Infinite Love, sunt majoritatea replici sau cu arome foarte asemănătoare de alte parfumuri celebre, nici acesta nu se dezminte. 
Parfumul Mystras K-198 este corespondentul lui Black Opium - Yves Saint Laurent
Am avut ocazia să testez și originalul și pot spune că miros ambele foarte bine. Acesta copie izbitor originalul și chiar nu e nevoie să dau sute de lei cât pot să îl cumpăr cu doar 70 sau 100 de lei.
Parfumul se găsește în două variante de 50 ml și 100 de ml. 
Dacă nu ai încercat încă  Black Opium  și nu știi la ce să te aștepți, trebuie să știi că acest parfum este unul greoi. Este un parfum de iarnă, în special de seară. 
Notele sale de bază fiind: 
  • cafea
  • cedru
  • iasomie
  • paciuli
  • para
  • piper
  • portocala
  • vanilie
Iar notele de mijloc și de bază fiind

  • cafea
  • iasomie
  • para
  • piper
  • portocale
Combinația de pere cu pachiouli, sau vanilie și cafea e o combinație ce pe mine mă dă pe spate.  L-aș purta non -stop și tot nu m-aș sătura.



De fapt de multe ori, pulverizez câte un puf pe pijama, seara înainte de culcare. Nu știu ce esențe se folosesc la aceste parfumuri însă ele sunt de cea mai bună calitate. La mine parfumurile nu rezistă foarte mult, dar acest parfum rezistă pe pielea mea mai bine de 6-7 ore. Pentru mine acesta este un record, având în vedere că alte parfumuri, chiar și de brand durează undeva la 2-3 ore. Mirosul se simte foarte intens, si nu de putine ori am fost întrebată ce port. 
Da e un parfum greoi, de seară însă uneori când ies după masa, mai dau și eu un puf. Nu pot să aștept până în sezonul rece să port acest parfum. Dacă pe piele rezistă cu stoicism, pe haine rezistă wow. Chiar și 2-3 zile, iar asta e un mare plus pentru mine.


Imi plac prea mult  parfumurile Infinite Love și clar vreau să mai încerc și alte parfumuri. Sunt absolut sigură că nu mă vor dezamăgi. Le ofer un 10+ și le recomand cu încredere. 

Tu ai folosit parfumuri Infinite Love ? Porți replici ale parfumurilor celebre ?

10 comentarii:

  1. Am tot auzit de aceste parfumuri, dar nu am folosit nimic de la ei. Nu imi place ca nu spun exact ce ingrediente au, mai ales ca sunt replici. Eu le prefer pe cele originale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, folosesc replici ale parfumurilor celebre si sunt foarte multumita de ele. In plus sunt foarte putini cei care isi dau seama de diferente.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu parfumul! chiar miroase tare bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La iasomie, m-ai cucerit, cred ca miroase tare bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. O, suna bine! Ma tenta Black Opium, dar o sa il incerc pe asta, mai ales daca miros la fel.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi doresc si eu sa incerc mai multe produse de la ei. Am doar 2 produse si pot sa spun ca ador parfumurile lor

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu un parfum de la ei si chiar imi place. L-am folosit tare des.

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie incercat! Parfumurile de la Infinite love sunt super!

    RăspundețiȘtergere
  9. Deși nu le-am încercat, am citit multe opinii favorabile parfumurilor Infinite love. Probabil că le va veni și lor rândul să le încerc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu qm parfumul original si il ador. Chiar am in plan sa incerc si eu parfumurile de la Infinite Love

    RăspundețiȘtergere

Cinci sortimente sunt dovada că una este LINO LADA

  De mai bine de 20 de ani, toți iubitorii de deserturi se pot bucura după pofta inimii de cea mai delicioasă și mai sănătoasă cremă tarti...